KNA – Öl O Zaman (Demo)

– öl o zaman – / violet  (1987)

söz: ali o. ‘gogy’ yalçın

müzik: ‘kırmızı’ n. Akyıldız


Gözlerinde dert görüyorum

O bana her zaman gülerek baktığın gözlerinde

Saçlarında izlerini görüyorum

Yılların getirdiği yorgunluğun

Görüyorum ki ellerin nasırlaşmış

Hissedemez olmuş parmakların

Demek artık sevmekten de vazgeçtin?

Hani dünya hep yaşamaya değerdi?

Hani bütün çiçekler koklanmaya değerdi?

Hani sen pes etmezdin hiç, hani?

Öl o zaman

Beraberinde beni de öldür (tekrar)

Kendi elinle yarattığın dünyayı öldür

Kendi elinle yaşattığın dünyayı öldür

Çünkü ben senin sözünü ettiğin dünyayım

Çünkü ben senin içine ettiğin dünyayım                            (tekrar)

Etiketler: , , , ,

Bir Yanıt to “KNA – Öl O Zaman (Demo)”

  1. krasnimeanzred Says:

    .. bu kayıt 2000 yılı civarı Türküola’da ayaküsdü yapıldı.

Bir Cevap Yazın

